מהו פלייר?
פלייר הוא עלון פרסומי, המופץ לעוברים ושבים ברחוב, או שהוא מדוור ישירות אל בית הלקוח. פלייר איכותי יודפס על נייר משובח, בצבעים ברורים וחדים, ויכלול עיצוב גרפי יצירתי, כמו גם טקסט שיווקי איכותי, המניע את הלקוח המקבל אותו לפעולה.
מי צריך פליירים?
פליירים הם אמצעי הפרסום הזול והזמין ביותר, שמתאים לכל בית עסק. גודלו של הפלייר, מאפשרת להפיץ אותו במספר דרכים: פרסום בלוח מודעות, העברת הפלייר לאנשים ברחוב, שימוש בתיבות דואר או רכבים פרטיים ועוד.
על מנת שהפליירים יהיו יעילים ולא ימצאו את עצמם בפח הזבל הקרוב יש לשים לב לכמה דגשים חשובים:
גודל – לרוב, גודלו של הפלייר יהיה מחצית מדף מדפסת רגיל (A4) כך שניתן יהיה לשלשלו אל תא הדואר של הלקוחות בקלות.
תוכן – תוכן הפלייר חייב להיות קצר ועניני על מנת שניתן יהיה להבין את תוכן הפלייר בקריאה אחת. רצוי להשתמש בתמונה גדולה ובכיתוב גדול ומושך. כמו כן, שילוב קופון מבצע בפלייר יקדם את שיווק המוצר, ישאיר את הפלייר אצל הלקוח ויניע אותו לפעולה.
מבנה – כותרת מרכזית ומסר מרכזי, תמונה גדולה או כל אלמנט גרפי בולט אחר, פסקה קצרה המציגה את המוצר או השירות ואת היתרון העיקרי שלו.
אזור אחד המרכז את הפרטים ליצירת קשר – לוגו, טלפון, כתובת, אתר אינטרנט, דוא"ל, ימים ושעות פעילות במהלך השבוע.
פליירים לדוגמא: